Er werkt iets niet in deze webshop

Neem contact met ons op, dan helpen wij jou!

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald kan ik een factuur (btw factuur) krijgen?

Ja! Deze wordt standaard meegeleverd zodra wij de bestellingstatus aanpassen naar betaald en verzonden.

Ik heb een bestelling geplaatst, hoe lang doet PostNL over het versturen?

Voor 15uur besteld en betaald is de volgende werkdag geleverd, maar wij hebben geen invloed op de snelheid bij PostNL, het kan voorkomen dat jouw bestelling 1 of 2 dagen langer onderweg is, heb je dan nog jouw bestelling niet in huis? Neem dan contact met ons op!

Kan ik gepersonalisseerde artikelen retourneren?

NEE! Tenzij het artikel tijdens het vervoeren beschadigd is.

Gepersonalisseerde artikelen zullen voordat zij verzonden worden volledig worden besproken, zo jij "de klant" weet wat je ontvangen gaat.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je hebt 14 dagen de tijd om je artikel te retourneren als je niet tevreden bent, maar print wel de retourbon uit, je vind deze onderaan de homepage "retourformulier" en neem  contact met ons op als je gaat retourneren.

Een artikel is uitverkocht, wanneer komt deze weer online?

Dat hangt af van het volgende:

1. Of het artikel voor ons opnieuw te bestellen is

2. of wij het artikel weer opnieuw willen opnemen in onze shop.

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij hebben GEEN stenen winkel, wij zijn een webshop.

Hier kun jij 24/7 shoppen.

Wij verzenden van maandag t/m zaterdag muv zon en feestdagen.

Verzendkosten omvatten: 

-verwerkingskosten

-verpakkingsmaterialen

-verzenden

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

© 2018 - 2022 Lovv Lifestyle | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel